Szukaj w tym blogu...

piątek, 12 listopada 2010

Janet Jackson podziwia Lady Gagę

Janet Jackson dołączyła do grona gwiazd gloryfikujących Lady Gagę. - "Kocham ją. Słuchanie jej muzyki sprawia mi przyjemność. Lady Gaga wprowadziła coś odmiennego dla współczesnych odbiorców. Moim zdaniem - i nie sądzę, by było to coś złego - przypomina Grace Jones. Mam na myśli jej kostiumy" - tłumaczy siostra zmarłego króla pop - "Uważam, że jest bardzo utalentowana. Pisze własną muzykę i ma wspaniały głos. Miałam możliwość spotkania jej po raz pierwszy, na koncercie. Wiedziałam o niej zanim stała się Lady Gagą, którą wszyscy znają. Jej historia była niesamowita i kiedy dowiedziałam się o niej, szukałam nowych informacji. Wtedy jeszcze nie posiadała kontraktu z wytwórnią." Myślicie, że Janet liczy na jakiś duecik? W końcu jej kariera ostatnio trochę kuleje...
Janet JacksonLady Gaga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz