Szukaj w tym blogu...

piątek, 10 września 2010

Darmowe Harajuku

Witam wszystkim się podobają kostiumy z harakaju . JA wiem jakie będą kolejne i że nie będą tylko stroje kompielowę . POkarze wam jakie będą wystarczy wchodzić w ten linkwww.stardoll.com/en/do/campaign/harajuku.php co 1 ,2, 3 tygodnie lub 1 miesiąc. I będziecie dostawać różne rzeczy . UWAGA jak ktoś Się spóźnił jakiejś z tych rzeczy może nie dostać lub jakiegoś pakietu . UWAGA laleczek się nie dostaje tylko stroje które na nich są .UWAGA te które zaznaczyłam na zielono na pewno będą a te które zaznaczyłam na czerwono nie będą bo już były a te na żółto to nie wiem.
Ale i tak będę was powiadamiała . I w takiej kolejności jakiej pakiety dałam mogą być ...

WIEM ŻE TEKST MI ROZCIĄGNEŁO ALE CO PORADZISZ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz